zaterdag 20 februari 2016

Week 5 en week 6: Nearly Insane

Deze keer moet ik even een inhaalslag maken omdat ik vorige week geen blog geschreven had. Nu een update van blok van 13 en blok 8 uit het boek van Liz Lois. 
Als eerste had ik blok 13 gemaakt, omdat dat een lekker simpel ontwerp was. Het bestaat uit 9 grote stukken.


Ik heb voor dit blok 5 verschillende stofjes uitgekozen. Een paar uit de moda serie en een paar restjes uit mijn rommelbak.



Het eindresultaat:


Omdat dit blok zo snel klaar was, heb ik daarna gekozen voor een moeilijk patroon! En dat heb ik geweten ook...

Blok 8: bestaande uit 72(!) stukjes. 


Het uitzoeken van de stofjes was nog leuk:


Deze keer wilde ik eens een andere kleursamenstelling dan wat ik tot nu toe gebruikt had. 
Het inelkaar zetten van dit blok was geen pretje. De stukjes waren heel klein en priegelig en het waren er zo veel.. ;)

Maar het eindresultaat maakt alles weer de moeite waard!


Volgende week maar weer even iets simpelers zoeken. Hoewel de makkelijke blokken al steeds schaarser worden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten