zaterdag 7 november 2015

Haken voor kerst.

Een beetje vroeg dit jaar, maar we zijn alvast begonnen met wat leuke haakwerkjes voor de kerst. Eerst haakte ik de Snowy Pixies naar een patroon van Aminette's World. Ze zijn leuk om ergens op te hangen, maar ik heb op Pinterest ook een leuke deurkrans gezien waar er één in vastgemaakt was.
We willen ook graag een aantal mooie sterren aan visdraad op hangen voor het etalageraam van de winkel. Ik had een patroon dat gehaakt werd in de overlay crochet techniek en omdat ik dat erg leuk vind om te doen heb ik me voor het eerst ook aan het zelf ontwerpen van een kerstster gewaagd. Ik vind hem erg leuk geworden en ben inmiddels nummer drie aan het haken.


De rood,wit,groene ster en de grijs, roze, d.roze ster zijn mijn eigen ontwerp.
De oranje,blauw,gele maakte ik naar een ontwerp van Lilabjørn.











En dat nodigde uit om nog maar iets te haken in deze techniek. Ik bestelde op de site van Lilabjørn ook nog een pannenlap patroon. Ik vind hem veel te leuk om in de keuken te gebruiken en ben van plan om er een kussenhoes mee te versieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten